Dont You Should Me



Än så länge inget telefon samtal och inget mail. Klockan tickar!

Var hos samma doktor idag jag var hos förut för att få en remiss till min framtida? hjärnskrynklare och om jag gillade honom enormt förra gången var det totala motsatsen idag. På 7 minuter hann han med alldeles för många idiotiska och självkomponerade råd och han borde verkligen sluta vissla när man sitter med ångest upp till halsen.

- You know, you should really learn German if you're gonna live here.
- Ehm, I'm not really capable of taking a class at the moment - hint, that's why I'm here
- Oh, no I know. You have problems now.

nickar

- And you should get a boyfriend or a girlfriend, meet someone you like. You know, you learn sooo much quicker through love. And you wouldn't feel as lonely! You should keep it in mind. 






Håll dig till att skriva ut antibiotika till halsflussar så länge så väntar jag gärna på den utbildade psykologens råd.

Nej, men det ska jag hålla i åtanke herr Doktor! You're a lifesaver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0