Mission Impossible?



OK, min bra dag har varit riktigt bra idag med...Men...för att den ska bli en topp poängare tycker jag alla ni tusentals (öhöm?) läsare kan ta er 10 sekunder och kommentera min jäkla facebook status. Jag avskyr den där sidan just för att den får mig att känna mig så liten och obetydlig när resten av världen gillar, och pekar och taggar. Avskyr! Men ja, jag vet, jag är en osocial liten prick. Men eftersom allt gått så bra nu kanske nån liten kommentar iaf kan pigga upp mig på att bli lite social  :)

Jag menar, händer det , tänk er vilken fräck och perfekt onsdag jag kommer få  :)


Men nu blir det film, 21 Jump Street med min finis och mina två nyduschade finisar på varsin sida om mig. Katten är mindre imponerad av mig för tillfället men än så länge har jag alla kroppsdelar intakta.



Haha, va fan, 12 timmar sen jag uppdaterade att jag hade en jävligt bra dag och INGET? En annan gammal klasskamrat sa att hon var på sjukhus och fick 45...45 kommentarer?!! Om jag skriver att jag var en vecka på psykavdelning kanske jag får en eller två kommentarer - från min familj!

Gah, jag föddes inte med tålmod - not one bit!

Om jag postar en ultraljudsbild då? Må tro att Bjurs skulle få fnatt då, inte ens tillsammans med nån på facebook? Åh, AVSKYR! Skulle aldrig våga posta nåt sånt av rädsla för 0 engagemang. Hej osynlig! Vi har en Posten/Irland reunion i sommar men skaparen av eventet bjöd mig inte ens, Maddo bjöd mig. Jag var ju bara coach i ett år över alla dessa skvallerbyttor - F U

Förlåt, men jag har varit over the top Malin positiv de senaste dagarna och jag känner mig berättigad av att få spy galla över vissa saker.





Nej, skit it...
Trackback
RSS 2.0