And The Saga Continues


Jag är på bra humör - vaknade upp på bra humör!
Känner mig hög och funderar om jag kanske fått nåt annat sorts happy pill som smygit ner bland de andra, men nej... naturligt hög och det känns grymt. Haha, känner mig mer artificiellt hög men det har liksom klaffat senaste dagarna nu mer och mer.

Jag sov hela natten och vaknade inte förrän halvåtta (wow) och åt pizza till frukost. Var det enda jag kunde äta utan att behöva diska bestick. Ja, det ser ut som ett bombnedslag här men till mitt försvar så har jag inte särskillt många gafflar och skedar. Tänkte ta storstädning idag varvat med blå himmel och gräsmatta. Vi var ute på baksidan och lekte med grannens tjock labrador och jag pratade belgengyska med grannen blandat med teckenspråk. Trodde jag var fattig men efter att ha kollat kontot blev det planerat att gå till handelsträgårn sen och rota lite. Är ju så stolt över mina växter som vägrar ge upp efter att blivit stekta i solen när mamma varit dålig förälder. Men alla kan vi






Glad sommar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0