To Ride a Horse Is To Ride The Sky

 
Jag har självdiagnoserat mig själv nu och funderar på att utbilda mig så jag kan diagnosera mig proffesionellt även. Helt frisk är jag ju inte, så mycket fattar jag, och vissa diagnoser stämmer ganska bra in på min berg o dalbana. Paint By Numbers...
 
Just nu är jag helt inne i att flytta tilll Sverige, bli sambo med mormor, lära mig alla hennes historier och skaffa en häst...
 
 
Jag har dregglat över Shire hästar i en timme nu och får ståpäls bara jag tänker på all hovskägg. Det finnd vackra hästar som araber och Frieser men Shire är en riktig häst. Där har vi massa och man och hovskägg och en rejäl mankhöjd av bara ren häst. Dom är så satans fina och de är som stora hundar. Väldigt lugna till humöret och tänk er att få gosa in ansiktet i all den manen ♥
 
 
Försök att inte bli imponerad av deras stolthet.
Mer hovskägg åt folket!
 
 
 
Så ja...Tyskland har minst 160 dagar på sig att försöka få ordning på mig sen börjar överväga att åka hem igen för så mycket mer av galenskap orkar jag nog inte med. Om en timme kommer jag vara övertygad om att ingen i hela världen bryr sig om mig längre och det är lika bra att jag låser dörren och stannar inne för resten av mitt liv. Aldrig mer prata om hur jag känner för då kommer jag bara klassas som en attention whore/fjortis. Har tid för en hjärndoktor om en månad och bara å hoppas att jag inte är för svår för henne med. För jag SKA fixa mig själv
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0