How Can 1 plus 1 be 3



Tror på fullaste allvar att min katt är störd!

Igår fick jag stoppa henne, blåhålla fast henne när jag lyckades komma ikapp för att hon inte skulle riva hela lägenheten. Då hade både hund o katt suttit på golvet och efter att Puppy skällt till för att hon inte fick nåt godis, flög katten i väg och kutade runt med medvetandet i något helt annat univerum. Hon var verkligen väck! Men efter några minuter i mammas knä lugnade hon ner sig och blev "normal" igen.

Idag hände samma mystiska grej. Efter sista kvällspromenaden kommer vi in och jag börjar bädda rent i sängen när jag hör hur katten börjar skrika. Hittar henne i hörnet under stolen med rest rygg och spottar och fräser. Puppy är jätteförvirrad för så där har hon då aldrig låtit tidigare? Igen försvann min katt bort, långt långt bort och hon är en helt annan katt. Beter sig som om hon aldrig sett en hund innan och helst skulle vilja strimla den till bitar - fem minuter efter att de låg bredvid varandra i soffan och sov.

Jag får det inte att gå ihop




Hur går man från det här...
...till det här?




Ska se om monstret lugnat ner sig inne i sovrummet så vi vågar öppna dörren och natta oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0