Coughed To Pieces


Vaknade upp med världens träningsvärk i hela kroppen - magen, armarna, rumpan, you name it,I have it! Kul att det finns nåt positivt med att vara sjuk. Dock är sliding ribs och hosta en ytters dålig kombo. Och vad tror ni jag fick för gott på Apoteket? Jo, hostmedicin för barn, skrivet med stora bokstäver på paketet. Sånt blir man ju inte frisk av  :(

Gick även in på affären med tanken att jag skulle leka lite organiserad och faktiskt köpa grejer så jag kan laga mat. Som vanligt blev det blackout och ångest över att köpa saker jag inte vet innehållsförteckningen på och antagligen kommer innehålla kött bajs. Så jag kom ut med en burk bönor i tomatsås, cocosmjölk, hundben, en flaska vatten och en bukett med tulpaner. Jaja, nästa gång kanske!

Nu blir det filmmys och pizza (hade ju inte ingredienser till nåt) i våran nystädade lägenhet med en massa ljus!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0