Abandon The Wheelchair, It's Weekend







Då var det äntligen helg och jag känner mig riktigt pepp inför en helg med precis inga pengar och två veckor kvar till löning! Did I hear party, anyone?

Så vi ska spendera helgen med att städa, läsa, äta linser, titta på film och försöka låtsas om att det inte är Berlins film festival och hela Brangelina klanen springer omkring inne i stan. Men det var väl lika bra, för jag har hittat världens bästa (värsta) träning för benen och nu ikväll, 3 dagar senare kan jag äntligen gå utan att göra miner och gråta när jag ser trappor. Jag har helt allvarligt haft skit ont och kan inte komma ihåg senast det var så illa. Så i morgon kör vi igen så jag är någorlunda smärtfri till på tisdag - många trappor på väg till jobbet!

Och nu blir det faktiskt sängen så jag kan låtsas att jag får sovmorgon iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0