Weird Day, a Good Weird Day

Summa summarum: En bra dag!

Sov väl lite klent och jag tror jag blandat in allt och alla i drömmar den timmen jag fick sova. Ett jäkla kaos! Men sen var det upp tidigt för hundpromenad, fixa frukost (bönor i tomatsås – breakfast for champions, alt. Det enda som fanns i kylskåpet) och iväg med tunnelbanan som gick som den skulle, tack gode gud!

När jag kommer till jobbet träffar jag de första två andra svenskarna och det var svårt att inte skratta åt oss när vi alla satt där med varsin septum piercing. Fick träffa de andra och det verkar vara ett ganska coolt gäng. Dock blev jag ganska chockad när jag springer in i en Belgisk kille det första jag gör, som jag jobbat med i både Belgien, Irland och nu här. Hur ofta händer det liksom?

Så ganska mycket lustigt idag.

…blev överlycklig av att få logga in på Citrix med en likadan token jag haft innan – nördvarning!

…Pep nästan till när jag såg ordet CSAT och det e illa

…vi fick outlook, det första läraren säger är att den endast ska användas till arbetsrelaterade mail – vad e det första jag gör? Mailar Maddoolään så klart!

…och grät nästan lite när jag inte hittade mina HP kompisar på MOCen. Går inte det att fixa på nåt sätt?

 Men det roligaste av allt: det finns en liten Maddo i teamet!!!
Hon e liten, hon har färgat håret svart, hon går med scarf och gömmer hakan i, dom går likadant med händerna antingen i fickorna eller indragna i ärmarna, hon röker, hon e vegetarian, vill helst inte prata inför folk och hon ser lite sådär små läskig ut… vad är oddsen liksom?

 Fashinerande dag och nu är det full fart här hemma.
Vi har hämtat upp pojkvännen och dom är så jäkla söta när dom leker och brottar ner varandra. Dock tycker jag de spenderar lite väl mycket tid, gömda bakom gardinen. Vad gör dom egentligen?




Kommentarer
Postat av: Maddolän

Hoppas bara att du inte är otrogen mot mig nu Bengan <3

2011-11-08 @ 11:10:53
URL: http://lattelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0