My Baby's First Pyjama Party

Haha, känner mig som världens töntigaste men kan inte sluta skratta åt de små fyrbenta sakerna som springer runt och Puppy's engagerande i att hålla igång festen. Hennes nya tjejkompis är lite svårflörtad, så alla leksaker ska bäras fram och visas och det är ytterst jobbigt när hon inte vill vara med och leka. Hon börjar mjukna lite nu och nu ligger alla tre på madrassen och viftar på svansen över en boll. Oj, var länge sen mitt lilla mamma hjärta var så lyckligt som nu. Min lilla bebis har fått kompisar med lika många ben som henne ♥

Lilla katten tittar förbi lite ibland och bryr sig inte det minsta. Så jäkla cool katt!
Själv har jag smaskat i mig små snickers och nu är det film. Jakob tog med sig lite filmer och det han rekommenderade var en japansk psykofilm ( och ännu ett skrämmande exempel på hur lik han är Tältis. Jeeez!) eller en tysk film  om droger typ - Das Weisse Rauschen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0