Today Is All About The Irish

Så där ja, nu e jag klar och redo för att fira det där Irländska helgonet. Jag har svårt att tro att jag kan matcha förra årets Paddy's Day som firades i Dublin och var helt galet kul, men jag ska göra mitt bästa. Tråkiga är att här är paraden först på lördag och att jag inte har några "irländare" här  :(  Har jag tur ringer Maddo  och håller sällskap nån minut.

 

Jag hade tur med vädret idag iaf, för det är lite mulet så jag kan ha byxor utan att svetta röven av mig. Jobbigt jag har det, eller hur? Haha! Men jag har ju hört att våren är på väg i Sverige nu. Själv är vi inne på sista sommarmånaden, så det känns ju lite surt. Men men...

 

Har även insett att jag är inne på sista delen av mittt "mandomsprov"

Aldrig har jag gått på en bar helt själv och jag har alltid sagt att det är den ultimata utmaningen av saker man måste göra ensam. Så nu jäklar! Klarar jag det här är jag oslagbar

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0