Put On Your Shades 'Cause I'll Be Dancing In The Flames


Igår hände en skum sak
Åkte in till Falun för att möta upp mamma efter jobbet och det var sådär riktigt varmt ute. Första gången jag körde bil på flera månader och radion var på högsta volym med mig skrålandes för full hals. Sen helt plötsligt när jag kom till Jungfrurondellen fick jag torka en tår som slitit sig loss? 
Vet inte riktigt varför, men att köra bil har alltid varit frihet och jag antar att det var en hel del saker som kände att det var dags att komma ut. Senaste halvåret har bjudit på en del motgångar och jag tycker banne mig att det är på tiden att det vänder nu. Så snälla, låt morgondagens intervju gå bra!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0