Who's That Chick?

Jag sitter som på nålar nu och nervösar. Snart kommer min telefon ringa och mitt framtida jobb kanske. Fick ett samtal för en timme sedan när jag låg och tittade på film. Blev så nervös när ett nytt nummer ringde så jag vågade inte svara, haha. Men dom talade in ett meddelande så jag kunde ringa upp direkt efter. Läskigt sånt där ju!

Jag vet inte riktigt vad jobbet handlade om än, men det har med skönhet- och hudvårds produkter att göra. Och dom gillade att jag höll på att utbilda mig till make up artist :)  Så, kanske det äntligen håller på att hända nåt. hade ju varit helt underbart att få in lite pengar.

 

 

Är för övrigt helt kär i den här videon och alla färger. Älskar sminket!

Och har ju lite svårt att sitta still när jag hör den

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0