What Started Out As a Simple Altercation,Turned Into a Real Sticky Situation

Fan va fit jag kommer bli, inte klokt!

Haha!

 

Nej, men allvarligt...herregud vad skönt det är efter att man svettat ut tre liter och tröttat ut sig själv. Har alldeles lagom träningsvärk som jag sitter och myser till. Nu jäklar ska jag bli fit! Hittade tom billigt vegan choklad godis idag :) Min vegan diet går riktigt bra faktiskt, utan att jag behöver anstränga mig. Har druckit några chai latte och en Subway macka med ost sen jag kom hit, that's it i mejeri och ägg väg! Inte rökt en enda cigarett, en Cola och tre öl...ganska bra!

 

Grym låt att springa till och allt jag tänker på är lillasyster när jag hör den.

Nu ska jag bara försöka hitta energi till det där pluggandet?

 

 


Kommentarer
Postat av: william

roligt att du svettas;D

och roligt att dieten går bra:D



SV, du kommer älska låten snart;DDD

2011-02-14 @ 20:26:39
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: lilla tinisen

den är underbar <3

2011-02-14 @ 22:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0