Meet Me In Bed

Åh, nu har jag kollat på roliga reklamer, Tele2 och fåren på museet är ju störtskön!

Men det finns ett program jag verkligen saknar och tycker dom kan ta upp igen:

Känner ni igen introt?

 

 

Annars då?

Fick kladda lite idag på skolan och jag bråkade med färgerna.

"Nej, hon är alldeles för röd, på med mer grön färg. Nej, du måste ha i mer mörkblå brun i hennes foundation för att få bort det orangea" eeeh...färger beter sig konstigt ihop. Först var hon helt orange i ansiktet, men efter tio minuter hade hennes hud sugit i sig det gula och hon fick perfekt färg.

 

Inte så bara det här och kursen jag tog i Dublin kan ju slänga sig i väggen. Det var verkligen basic inser jag nu. Men de e kul.

 

Har laddat ner ett program jag kan redigera videos i, om  jag lyckas lära mig det inom 30 dagar. Tänkte jag skulle försöka visa er hur Sydney ser ut lite granna. Men Windows Movie Maker är värdelöst och jag vägrar lära mig det. Så på torsdag är jag ledig och måste ändå försöka sysselsätta mig med nåt för att riskera bli galen.

 

Nej, sängen Malin!
Hörs i morgon

Natti natt

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det är ju såå gott! :)



Bor en liten bit utanför falun, i Grycksbo. :) Dudå?

2011-02-15 @ 16:01:01
URL: http://frandagett.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sen kväll med Luuk!!

2011-02-15 @ 16:09:26
URL: http://sandraohsandra.blogspot.com/
Postat av: Tele2

Hej Lunsan,



Roligt att läsa att du gillar vår reklam, jag hoppas att du kommer uppskatta de kommande lika mycket!



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2011-02-16 @ 15:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0