Ein Grosse Gluhwein, Bitte!

Nu har jag gett Puppy en riktig promenad i regnet så nu ligger hon raklång över mina ben och snarkar sött. Hoppas hon håller sig i det stadiet resten av kvällen. Vi gick och letade efter slottsparken och jag tror? vi hittade den. Jag visste ju redan innan att jag skulle virra bort mig, men jag hade ändå lite koll på läget trodde jag... det hade jag inte såklart! Innan jag ens börjat oroa mig på vägen hem, inser jag att vi är helt åt h... inte alls där jag hade planerat att vi skulle komma ut. På nåt orimligt, ogeografiskt vis hade jag lyckats hitta en grym genväg som jag aldrig kommer hitta igen - vi var hemma redan! Och jag har försökt gå igenom vägen i huvudet, men får det bara inte att stämma? But hey, jag klagar inte  :)

Å satans va många mysiga ställen det finns här som jag skulle kunna tänka mig att bo i!
Jag har hittat så mycket som jag vill ha... köpa hus i Pankow åt mig, någon?

Men nu är det dags att åka mot tunnelbanan, för nu ska det drickas glögg så det står härliga till!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0