All Of The Lights

Blev ingen glögg, men vad gör väl det...hittade ju på ett Starfucks vid Brandenburger Tor som äntligen kunde ge mig en Ginger Latte! Åh, nu saknar jag min lilla kines, Serge ♥ I GuangZhou brukade vi sitta på Starbucks och spana på killar, efter Starfucks. Han var så söt, världens kaxigaste lilla kines men så fort vi gick in dit för att se om hans framtida partner var där, blev han världens blygaste och vågade knappt slita blicken från marken.

Gick iaf bort mot Potzdamer och minnesmonumentet över judeförintelsen med alla stenblock var riktigt obehaglig i mörkret. Hade förväntat mig att det skulle vara upplyst på nåt flashigt sätt, men det var bara mörkt och påminde mest om en hög med kistor i olika storlekar - antagligen ett medvetet val. Framme vid Sony Center möttes jag av världens kristallkrona och en massa mysigt julpynt...älskar deras lilla innergård. I sommar ska jag banne mig dit och äta på någon utav restaurangerna. Gick in på bion och köpte biljett till New Year's Eve och lite popcorn. Kände att detvar dags att fylla på med lite film endorfiner. Men ni som klagar på reklam innan bion i Sverige, lägg av med det. I Berlin snackar vi en halvtimme av reklam!











Minst sagt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0