No Place For Beginner Or Sensitive Hearts, When Sentiment Is Left To Chance

Jag är så lycklig nu: Jag ska äntligen få se Sade live!!
Vet att jag var så förbannad när jag såg att hon skulle ut på Europa turne för första gången på 17 år och jag skulle befinna mig i Australien. Men nu är biljetterna bokade och den 1 Maj kommer hon till Antwerpen. Jag trodde aldrig jag skulle få se varken henne eller Prince, men nu kan jag snart bocka av båda. Och hur snygg är inte kvinnan då. Hon är över femtio men hon ser precis likadan ut som för tio år sen

 


Kommentarer
Postat av: Sophia

sv: Jajamen, min mormor har både mobil, msn och facebook, trots att hon är 80 år! ;) :D

2011-04-07 @ 15:16:08
URL: http://burlezque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0