Swedish Designer Drug

Gah, blir galen på det här. Att försöka sig på blogg design är minst sagt påfrestande. Så nu får det vara så länge, snart helg!

Hittade en skön låt med ganska bra video till. Synd att dom förstörde det med en massa speglar och en halvnaken brud i kort kort. Kunde blivit riktigt bra om dom hållt sig till det andra. Fick en massa ideer på coola bilder man kunde få till. Sen när jag blivit grym på smink och hittat en bra fotograf...då jäklar!



I morgon är det fredag!
Helt underbart va skönt det ska bli

Och jag har inte rökt på hela dagen, inte ens varit nära.

Kommentarer
Postat av: tiny

Ååh vad kul, men du har pluggat lite make up artist innan? :)

2010-10-01 @ 13:00:34
URL: http://tinyprincess.blogg.se/
Postat av: Matilda

Svar: Jag vet, det är verkligen fruktansvärt hemskt. Jag gick i samma klass som hennes lillasyster i tre år så jag vet lite vem det är och så, hela stan går i chock tror jag, verkligen hemskt!

2010-10-01 @ 23:25:41
URL: http://luckyfutures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0