It's Just A Feeling In My Head


Det är det vanliga kriget mot kylan på jobbet. Idag kör jag dubbla tröjor och jacka, i morgon lägger jag till vantarna! Ska det vara s¨svårt att få en jämn temperatur i det här bygget?
Forskat lite mer om hur man söker visum och så svårt verkar det ju faktiskt inte vara. Fick betygen från gymnasiet igår av mamma så jag har nog allt jag behöver nu.

Har fastnat i ännu en sån här drömma-mig-bort låt.
Ni vet, när vill man sträcka ut armarna och snurra runt sig själv flera varv. Passar inte så bra på jobbet dock...








Your Vegas - In My Head




Sleeping pills won't fool the world that you've never needed anyone
It's plain to see that all your seams are coming undone
Don't you know that life is all about having fun

Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: HOHOHO... schhhhhh.... dregel HAHA

2010-09-30 @ 13:20:36
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0