500 Days Of Summer

As he listened, Tom began to realize that these stories weren't routinely told. These were stories one had to earn. He could feel the wall coming down. He wondered if anyone else had made it this far. Which is why the next six words changed everything.

Summer: I've never told anybody that before

Tom: I guess I'm not just anybody

 



Ni vet hur vissa filmer kan ge dig den där lite smygande, bubblande känslan i magen när tårna knyter ihop sig där under täcket. När man ibland inte vet när man tog det senaste andetaget och blicken helt och hållet fastnat på bilderna framför. När allt annat, allt som händer utanför rummet inte spelar någon roll. För just i det rummet, där du sitter, har du hittat en helt ny värld som ger dig så mycket mer för stunden. Haha, låter flummigt det här.

Saken är den att det här var en utav de charmigaste, finaste, sötaste och jobbigaste filmerna jag sett. Soundtracket är att dö för och hela filmen gör dig bara glad. Jag är glad.



Kommentarer
Postat av: stephanie

aw, oja! :) bebisar är underbara små saker,

man får aldrig nog av dom!

2010-09-12 @ 13:31:17
URL: http://stephaniemendoza.blogg.se/
Postat av: Matilda

Svar: Då kan du lita på mig, det finns fullproppat med låttips i min blogg! :)



Åh men vad bra förresten, jag satt precis och undrade vilken som skulle bli söndagsfilmen, nu vet jag precis vilken jag ska hyra! Tack för tipset! :D

2010-09-12 @ 14:29:10
URL: http://luckyfutures.blogg.se/
Postat av: June

Hörde talas om den där filmen första gången sent i går kväll. Skumt. Betyder detta att jag borde se den?

Sv: En riktig feel good-låt. :)

2010-09-12 @ 14:43:37
URL: http://junesabstracts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0