We've Skipped The Trick And And Gone Straight To The Treat!

Fick nyss en halloween klubba av jobbet...det närmar sig!

Jag är verkligen energi shizofren på morgonen.
Har kommit på den underbara konsten att snooza, så nu sätter man klockan 10 minuter tidigare, bara för att kunna dra ut på det lite mer. Innan var jag uppe ur sängen på en halv minut.
Håller på att dö varje gång jag måste dra av mig täcket, men så fort jag står framför spegeln och pluggat in min Mp3 börjar det rycka i tårna. Då kommer den första energiboosten.

På väg till bussen och sen på bussen, känner jag för att dö lite igen. Det är då man inser att det är lite för många timmar innan man får sätta sig på bussen igen. Men redan efter nån timme kommer nästa boost och jag kommer på all världens ideer om vad jag ska göra sen när jag kommer hem. Den effektivaste planerar tiden för mig, mellan 8.30 - 10.00

Sen är det lunch och man blir lite småseg för nu har halva dagen gått och man går in i safe mode. Men vid 14.00 eller strax efter, får man lite extra energi igen, för då är den där buss resan hem bra nära. Man kan börja planera lite igen och gå rut och skämta med kollegorna, för klockan tickar på.

Sen sista halvtimmen drar någon i proppen och det tar liksom stopp. Alla planer jag gjort tidgare på dagen skjuts genast upp för lite slö i soffan, alternativt en powernap. Vad hände med all energi jag hade där mellan kl. 8.30 - 10.00 egentligen?

Det börjar närma sig lunch, men jag är fortfarande inne på min andra boost än så länge. Får nog tacka Fatboy Slim för det!



De håller mig drömmande och jag längtar tillbaka till Tyskland och Sensation. Slår mig själv lite mentalt att det inte blir nåt detta nyår. För mig är det magi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0