Le Night Dominator

Ha, nu vet jag varför jag varít så knäpp senste dagarna. PMS kärring tror jag visst det kallas!
Men nu så, efter att överdoserat lite värktabletter är jag på g igen!

Idag är sista dagen som fattigman, lön i morgon. Den här gången ska jag vara lite smartare och inte betala bort allt på en gång och tro att jag kan leva på luft i en månad. Även om det mesta ska bort till lån och räkningar. Men jag ska ha lite kvar till mig själv, för det är faktiskt Halloween snart. Och det e grymt kul att fira i Dublin. Hela stan är utklädd och förra året träffade jag på iaf 5 Batman + en dusch!? Allt finns



Och jag är ledig idag efter jobbet, ingen skola. Känns nästan lite som fredag, så jag tänkte låna Maddos kamera och kladda runt lite med sminket hemma. Ska bara hitta på nåt kul att göra så blir det lite discofest hemma sen. Hittade på en gammal goding idag. Min Kina låt som vi spelade konstant i lägenheten. Svenskar dessutom

The Touch - Le Night Dominator


Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: åh så nice... jag med..

2010-10-06 @ 18:54:48
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0