Ever Made Love At The Bottom Of Grand Canyon?

Jobbigt det är när man kommer på sig själv klicka runt på olika sidor, försjunken i text oh tips och sen inser att den senaste timmen gått ut på att göra olika test om vilken typ av flirtare man är, hur den perfekta kyssen ska vara och tre tips på hur man kan förvandla St Patricks Day till en romantisk högtid. Fick slå mig lite lätt på kinden och fråga mig själv vad jag höll på med? Hur kom jag dit överhuvudtaget? Höll inte jag på med att betala räkningar?

Jag har iaf fått veta att när det gäller flirtande är jag ett "winking wonder" Jag har grunderna men vad jag "lack in experience, I'll make up for in gusto. With a little more practice, you'll be a flirting fool in no time"

När det gäller kyssar fick jag detta svar:
"You're a true romantic who expresses love through kissing, but still enjoys getting fun and flirty with your partner. Your kisses are often an extension of your emotions, from a simple "I love you" to an intimate "I want you". Your kissing style is like a kiss in the moonlight, full of romance with a hint of passion. Your perfect kisses include: the flutter kiss, the earlobe kiss, the hug n' kiss, and the nip kiss"

*Jag vet hundra sätt att säga Jag Älskar Dig utan att egentligen säga just de orden

*Hade jag varit en Cherokee Indian och ville berätta att jag älskade någon hade jag sagt: Kykeyu

Då jag är Våg passar jag bäst ihop med tre olika stjärntecken. Ni som är jungfru har inte en chans!
Tvilling: Vi passar ihop perfekt då båda är passionerade, intellektuella, har samma intressen och gillar socialt umgänge
Vattumannen: Båda är utåtriktade och kan kombinera sin vänskapskrets väldigt bra. Dessutom tycker vattumannen att vågen är sexig!
Lejonet: Vi kommer tydligen ha grymt sex!

*Jag vet 100 ställen att ha sex på och aldrig har jag då fantiserat om att ha det på botten av Grand Canyon. I ett majsfält dock...

*Jag har läst en massa smarta visdomsord
"Don't cry because it is over, smile because it happened."

Jag har läst om en massa olika sorters kyssar och kunde inte sluta skratta när jag såg den här. Det låter kanske inte så roligt men det är det. Brukade terrorisera Jimmy med såna förut och han var inte sen med att ge tillbaka när man minst anade det. Men den finaste kyssen är ändå den på pannan.
Blow Kiss
"While kissing with a little bit of tongue you blow into your partners' mouth causing there cheeks to poof up! Its so much fun and it'll make your partner giggle! Don't blow too hard!!

Ja, jag har haft fullt upp som ni kanske ser.
Måste försöka sova nu eftersom jag måste upp och jobba i morgon.


Avslutar med den ultimata kyss videon


Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Ja jag såg på Spotify att hon släppt nyss strax efter releasen. Är ocksp nyfiken på kommande turnédatum! Åh ja, samma här - vad vackert det vore att höra den live!

2010-05-03 @ 18:34:24
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0