No, Not My Johnny

God morgon världen!
Vaknade med huvudvärk och jag skyller allt på grannen. Vi körde lite brottningsmatch igår och på nåt konstigt sätt hamnade jag alltid underst? Att han tränat kampsport tror jag inte hade nåt som helst inflytande. Jag hade en dålig dag helt enkelt ;)

Och det är lyckliga tider nu...den andra veganen har gett upp så jag får äta igen. Igår var det den efterlängtade ostmackan, fyra sorters ostpizza, choklad och indisk mat. Haha, fan vad jag åt! Kommer på mig själv att sitta och planera vad jag ska äta nästa gång. Men jag ska ändå försöka att dra ned på all ost o skit. Var ändå ganska skönt att leka vegan o känna sig nyttig. Men först måste jag äta igen allt!

Annars då?
Jo, var på premiären av Iron Man 2 och satt med dregglande mun och önskade jag kunde ha en så cool dräkt. En massa bra musik, pang pang och formel 1 bilar, jag menar kom igen! Såg förresten att The Flying Finn hamnade på fjärde plats på Aftonbladets lista på de tio coolaste formel 1 förarna. Tycker Mika kan komma tillbaka nu så han kan ge den där Schumacher en smäll på käften.

Igår var det lite fest hemma hos grannarna igen. Började kvällen med att kolla på första filmen av Terror På Elm Street. Den sjunde maj kommer en ny Elm Street film upp på bion så vi tänkte kolla igenom de gamla först. Hade inte så höga förväntningar då den e rätt gammal, men jag hoppade till mest hela tiden tyckte jag. Och lilla Johnny var med. Sen spelades det musik och disskuterades. Jag o Maddo hittade ett hål vi kröp in i under trappen och skrattade så vi fick ont i magen och Maddo började grina. Det spelades X box och jag svor att inte min gubbe gjorde som jag gjorde.









En bra vecka och nu ska jag fortsätta lyssna på Timbuktu och drömmer mig bort till alla sommarfestivaler. Finns några självskriva artister som kan förgylla en sommar och han är en utav dom. Han ni aldrig gått på en konsert med Timbukti med Damn har ni helt klart missat något magiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0