Day Six

Day 06 - A song that reminds of you of somewhere


Jack Johnson

För några år sedan åkte jag med familljen till Thailand efter att spenderat 3 veckor själv utan Jimmy. Han var i Kina och festade och jag saknade mig pojk. Vi skulle träffas i Thailand sen. Hälsade på Anna i Göteborg och lyckades pricka in veckan med mest slask och snö på flera år. Så när jag äntligen kom till Thailand och jag visste att om några dagar skulle jag få hoppa på honom, hade jag ont i kinderna av allt leende. Han ringde mig på bussen till hotellet coh sa att han var i Bangkok men vi skulle träffas på Koh Phangan om några dagar. Vi kom till hotellet och vem sitter där om inte självaste älsklingen. Haha, jag var helt förstörd. Kunde knappt prata och bara skakade när jag skulle skriva under nåt papper i receptionen. Jag var riktigt överraskad och lycklig! Den natten var full av äventyr och dagen efter full av blåmärken.

Den här låten, eller Jack Johnson överhuvudtaget ÄR Koh Phangan för mig. Vi tog några dagar där utan familjen och Halfmoon Party inne i djungeln var riktigt mysigt och flummigt. Vi dansade tills solen gick upp och kroppen var riktigt sliten. Vår bungalow låg precis vid stranden så på morgonen låg vi där i varandras famn och njöt av livet. Vågornas brus, fåglarna utanför, vickandes på tårna och Jack Johnson som spelades i restaurangen utanför. Det var helt underbart! Det var kärlek!







Morgonen efter Halfmoon Party och jag var en trött Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0