Day Nine

Day 09 - A song that you can dance to

Just nu är det en låt som spelas så fort jag får tid. Så fort klockan ringer på morgonen sträcker jag mig åt vänster, greppar min Mp3 och höjer volymen. Jag har ju mitt kontor alldeles brevid på andra sidan sängen. Sen är det in i köket, inspektera kylskåpet och se om det finns nåt att äta. Tuggandes dansar jag in på toan, drar fram en massa smink och vickar på höfterna medans jag väljer vilken färg det blir. Oftast tar jag alldeles för lång tid med dansandet så jag hinner inte anstränga mig med sminket. På nåt sätt blir jag bara värre och värre med det? Kollar klockan och inser att det är dags att gå och får springa runt i panik för att ta på mig skorna och leta reda på alla grejer som nycklar och mobil. Jag har aldrig varit så morgonpigg som jag är nu och det är till och med ganska kul att stå där framför spegeln och mima med sminkborsten i högsta hugg. Tur ingen ser vad man håller på med, haha!

Nej, Moby i all ära. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0