Your Friends Make You Whole

Nu snart får man gå och lägga sig, ska få nybäddat och allt.
Inte gjort mycket idag förutom att gå till affären och tittat på andra Matrix filmen. Jäklar va mycket jag glömt, som en helt ny film. Och ja, jag log sådär fånigt när de kysste varandra och räddade varandra från döden. Har äntligen fått till längd på naglarna så jag kunde måla dem och nu ska jag banne mig låta dom vara. Har fastnat i en låt med Linda Sundblad



Är så glad att jag har så fina vänner. Om de bara visste hur mycket de betydde och hur jäkla glad jag är att de följde med mig till Irland.


Älskar mina muppar

Kommentarer
Postat av: Maddo

Dina muppar älskar dig också <3



2010-03-28 @ 10:53:57
URL: http://lattelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0