We'll Be Dancing On The Streets

Blev väckt i morse igen vid halvsju av den där galningen uppe i fjällen. Så jag fyrade iväg ännu ett sms där jag idiotförklarade honom och sa mindre trevliga saker. Vad är det han inte fattar?

Var meningen att jag skulle rahabilitera mig i sängen igår för knäet och hela kroppen protesterade. Farligt att träna har jag märkt. Men efter att hälsat på grannen blev det bestämt att vi skulle åka till Court Yard en snabbis. Var där en timme bara, sen åkte vi hem. Alldeles lagomt.

Nu ska jag in i duschen och in till Dublin. Är SPWC idag - Street Performance World Championship. Kommer finnas en massa spännande människor att se och uppträdanden. Måste ju försöka komma ifrån den här byhålan lite ibland.

Helt apropå alla snygga killar som antagligen kommer springa runt där inne idag...sexigaste låten än så länge.


Käre gamla Brittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0