VNV

Springer runt och städar i Sonnys lägenhet nu för det är visning i morgon. Vi flyttar på måndag så då få rjag mitt egna rum. Eller ett nytt rum som kommer vara mitt från början. Då kan jag hämta alla mina saker som jag lyckats sprida ut bland alla i teamet och äntligen packa upp. Ska bli riktigt skönt! Men jag måste lägga på ett kol nu för det e ju fest hemma hos Henke sen. Har sett fram emot fredagen hela veckan. Idag träffade jag de nya agenterna som ska jobba med oss. Några utav dem hade jag intervjuat över telefon några veckor tidigare så det var spännande att få se dom "live" Berättade lite om Posten och vad de kunde förvänta sig och sen börjar den riktiga träningen nästa vecka. Det är inte precis som att jag har förberett träningen riktigt men det löser sig.

Vi poppar VNV-Nation på högsta volym och kan inte annat än bli känslosam och nostalgisk. Jag skrev förut om att många låtar var bundna till ett speciellt minne och känsla...VNV-nation har jag så fruktansvärt många minnen till. Så fort jag hör dem försvinner jag och myser iväg i historien. De var med under en tid då väldigt mycket hände, mycket nytt och spännande. VNV e magiska för mig. Jag har stått många gånger och dansat runt med slutna ögon, vickat på tårna under filten ute i sommarnatten, tittat kärleken rakt i ögonen och lyssnat på solen som gick upp. Minnen och personer som alltid kommer vara förknippade med VNV.
Bästa av allt...i juli ska jag äntligen få se dem live



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0