A case of the mondays?

Väldigt seg dag idag men helt OK.
Maddo har leverat högklassiga skämt efter varandra och vi har fått nya bitchar att lära upp. Man kanske inte ska kalla den nya personalen så men det blev ju bara så efter att Irländarna komoch tog vårat jobb. Dom var ju våra bitchar och de betyder ju att de nya blir våra bitchars bitchar? Jag har blivit mormor!

Fixat ny design igen, eller jag och jag...det var väl att ta i lite i överkant. Linn har fixat det efter mycket krångel efter mina dåliga beskrivningar. Nu ska jag bara försöka lokalisera min bankdosa så jag kan betala åxå.

Nej, har inte så mycket att säga idag. Ska sova snart och drömma om varma länder, kyssvänliga läppar, sand mellan tårna och tänkbefriade dagar. I morgon är det tänkt att det ska bli snökaos i Dublin

Har hittat mitt första bra Belgiska band. Mysig låt

 

Dagens Topp 3:

1. En japan har hittat ett hål på månen som vi i framtiden skulle kunna bosätta oss i
2. På nyårsnatten föddes ett par enäggstvillingar, en före tolvslaget och en efter. Surt för den första
3. Jag kanske ska få två små turtles i nya lägenheten


Kommentarer
Postat av: Roelosaurus

http://www.youtube.com/watch?v=IOQiPeziBhE



This was voted best Belgian song of 2009 yesterday. Belgium <3 Absynth Minded! :)

2010-01-09 @ 09:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0