Barton Fink

Väntar fortfarande på att veckan ska vända så man kan känna sig lite uppåt igen. Två dagar kvar av jobb sen ska jag slappa hela helgen. Eller så blir det hajk om vädret e bra. Pallar ju inte att sitta hemma och känna mig övergiven på alla hjärtans dag. Nej, skiner solen snor jag med mig Maddo och åker upp i bergen. Vi är ungefär lika taggade inför den 14 februari. NÄsta vecka blir fullspäckad med studiebesök från Svenska Posten, utbildning och sen kommer ju äntligen pojkarna från Malmö tillbaka. Banne mig på tiden!

Ska bädda ner mig i sängen nu och stänga ögonen.
I morgon e det torsdag, då ska man äta ärtsoppa och pannkaka.



Lite roliga låtar Henke tipsade om







Barton Fink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0