In a little bit...


Idag drog deras Europa turne igång i Luxemburg, på torsdag befinner dom sig i Belgien. Torsdag morgon hoppar jag på flyget från Dublin till Bryssel. Två dagars jobb kvar, sen börjar nerverna bli lite för mycket för lilla Malin. Kroppen har betett sig lite som en trettonårings idag och jag har säkert fnittrat lite töntigt för mig själv när ingen annan sett. Ibland får man det!
Tur att jag har hela helgen på mig sen att återhämta mig. Kommer garanterat få en sån där "varförsitterjaghärpåIrlandochlåtsaskunnanåt" när man kan resa jorden runt och göra det man vill? Det kommer nog bli överdos av prestationsångest och mindervärdeskomplex efteråt. Jag menar, tvillingarna är 20 år och har gjort så satans mycket i sina liv. Jag har hunnit med en del, men långt ifrån allt jag vill. Och snart blir man gammal med och får ångest för att man inte skaffat familj. Men det ska nog gå bra. Jag kommer få kurera mig med Belgien och goda vänner. Suga i mig så mycket jag kan av mitt land.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0