Walking In A Winter Wonder Land

Jag fuskade lite idag!

Väckte pojkarna i huset och så bäddade vi ner oss med täcke och kuddar på golvet framför Tvn. Egentligen ska den ses på dagen innan julafton, men jag kände att det passade, Polarexpressen! Världens mysigaste julfilm och nu sitter jag och lyssnar på filmens soundtrack. Myser lite! Behövde lite julkänsla, för jag kan inte hjälpa att känna mig lite nervös över onsdagen.

 

"Flygkaos i Europa"


Det räcker med 1 dm snö för att Irland ska bli stillastående och snö är på ingång. Vilket betyder att jag kommer sitta klistrad framför nyheterna med en klump i magen tills jag sitter på planet och har lyft. Blir planet inställt kommer jag vara en fruktansvärt deprimerad Malin. Och jag vet att det kanske är lite överdrivet att oroa mig redan, men erfarenheterna säger mig att det där "Det händer inte mig" mycket väl kan hända. Vulkanen lyckades ju två gånger med att ställa in. Men jaja, fingers crossed!

 


Kommentarer
Postat av: Maddo

<3

2010-12-18 @ 17:44:24
URL: http://lattelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0