There's An Alien Among US

Jag e så jäkla grym!Nu har jag varit ute med springskorna igen och rastat mig själv. Lyckades få med frugan och detvar tur, för då kunde jag haka på honom när han fick lov att stanna. Gick inte lika smärtfritt idag, men helt OK. Har ätit en jäkla massa choklad som måste bort, men varje liten muskel i kroppen gör ju ont nu. Man inser inte hur många muskler som faktiskt ansträngs bara av att springa. Men i morgon blir det rast.
Blev Celldweller idag i Mp3n. Riktigt skön snubbe!



Nu e det dags att kleta med smink. Har hittat en rolig grej så vi får se hur lyckat det blir. Lite alieninspirerat kan man säga. Synd bara att jag inte har några lös ögonfransar kvar. Blir att köpa efter lönen.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Häftiga sminkningar!

2010-04-04 @ 13:55:30
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0