Not As Red As Baywatch

Sitter med klet i håret och hoppas på en blondare Malin ikväll. Förhoppningsvis lite blondare iaf och med hår som fortfarande vill sitta kvar. Kommer bli en jobbig tid för håret nu. Åkte med Maddo till Liffey Valley efter jobbet och shoppade bikini. Tror jag provade varenda en innan det fick vara nog. Måste ju ha en till Frankrike när jag o Maddo ska gå och strutta på stranden. Kommer vara iskallt i havet men vi har uppvärmd pool och en kväll ska vi bada i havet. Så är det bara.

Gick på New Look och dregglade på alla kläder men jag lyckades faktiskt hålla mig från att köpa nåt jag inte behövde. Om man nu kan säga så, för egentligen behöver jag ju allt. Efteråt åkte vi till Murphy's och mötte upp pojkarna. Dock var det fotbollskväll så efter en öl gav vi upp.

Idag flyttade Miss Piggy ifrån oss. Hon kommer få det mycket bättre dit hon är på väg nu. En djurskola som drivs av mamman som även driver ett animal shelter...ja, du hörde rätt Maddo! Och vi är välkomna när som helst. Himla trevlig människa!

Men nu blonderar vi och i morgon är det fredag! Så vi svänger loss till The Jacksons!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0