May The Force Be With You

Fick en trevlig överraskning i morse. Lite halvvaken hör jag att frugan är i köket och skramlar och har börjat spela musik. Inget konstigt med det. Men när jag hör trumpeterna får jag gnugga ögonen och spetsa öronen för att försäkra mig om jag verkligen hörde rätt? Och jodå....



Det spelades Håkan Hellström för fulla muggar och tårna börrjade genast vicka med i musiken. Håkan e magisk och varje gång jag hör honom kommer alla minnen från sommarfestivalerna fram. Hulstfred 2001 var bland det roligaste jag har gjort. Fyra 15åriga tjejer ensamma på Hultsfred i strålande sol. Det var helt galet!


Och igår var det Star Wars som gällde. Betade av 4:an och 5:an och idag ska vi försöka med två till. Vi klämde in oss 7 st i ett rum på soffa, säng och golv och en projektor. Jättemysigt! Jag paxade sängen och såg till att smyga mig så nära jag kunde utan att det skulle se konstigt ut. Tycker ju om att ligga nära... ska försöka hitta en sån människa. Ni vet, en sån man kan göra sånt med. Bara ligga nära varandra utan att behöva göra något mer. Haha, jag måste hitta mig en bög!

Kollade även på Slumdog Millionare och den var riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Michelle :)

SVAR: Åh, vad härligt det låter! Det skulle jag också gilla, men tyvärr har jag väldigt långt till Göteborg..

Göteborsresan är ett minne för livet för mig :)

2010-04-04 @ 13:31:05
URL: http://michellepettersson.blogg.se/
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv: Det är för att ingen av Bills hundar är med ;) Den som Tom alltid håller i är Toms. Den svarta är Scotty och den brukar oftast Gordon hålla i :D

2010-04-04 @ 13:32:51
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0