Roll On

Buhuuu, ligger i sängen och önskar familjen var lite närmre. Skulle vilja vara där dom är i dag. Har haft ont i halsen några dagar nu, varit lite smådeppig och så fruktansvärt trött på jobbet. Tur att mamma o pappa kommer nästa helg. Måste shoppa lite så dom har nånstanns att sova o nåt att äta. Kanske får lov att städa lite åxå =)
 Gick hem en timme tidigare idag från jobbet i hopp om att kunna hitta en doktor som kunde titta på min hals. Har lyckats få en boll på ena sidan. Jag har haft problem med halsen många gånger, that was my thing när jag var liten...alltså mer än ett år sen ;)  (internt)  Men jag har aldrig varit med om att svullnaden sätter sig som en bulle som syns på utsidan av halsen? Kan inte ens sova på min favoritsida längre. Men självklart hade doktorn stängt för dagen och när jag gick in på apoteket och frågade om dom visste någon, idiotförklarade hon mig och sa att alla hade stängt. Då blev jag sur!  Istället åkte jag till Antwerpen och hämtade ut mina efterlängtade bankomatkort. Freedom!!  Sen däckade jag i sängen och sov i 3 timmar. Ska somna om igen alldeles strax. Sätter klockan på 5 i morgon så får vi se hur halsen mår? Är det värre får jag sjukanmäla mig och försöka ta mig till doktorn igen, innan kl 14.  Orkar inte jaga dumma doktorer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0