Har du probleim me mejtafrejm?

Äntligen helg...not!
En till arbetsdag sen ska det banne mig slappas. Sovmorgon och kanske även lite mys kan jag klämma in?
Idag var en jobbig dag, för idag åkte två utav skåningarna hem till Sverige. Deras uppdrag e klart i Belgien men dom ska fortsätta jobba med oss, fast från Sverige. Så vi kan sitta och prata på Communicator hela dagarna ändå. Det kommer bli jäkligt tomt utan greken som har en massa konstiga ljud för sig. Önskar de kunde stanna längre. Dom passade ganska bra in i vårt störda gäng! Tur att vi får låna några skåningar någon vecka till.


Madde och greken
WHAT?



Andreas är överlycklig att äntligen få lite mus  
WHAT?

100% arbetsrelaterat
WHAT?

Igår var vi på Cafe Olifanten och hade ett litet Hej Då party till grabbarna. Det var riktigt kul och vi skrattade så vi hade ont i magen. Ibland kan minsta lilla var hysteriskt roligt om man e trött! Jag o Madde satt kvar till tio sen var det dags att åka hem. Jobbade lite idag, tog en sväng på stan innan jag åkte hem och var farliggt nära att köpa farliga skor med klack. Men dom va fina! Kanske sen? Får se om jag försöker mig på nåt tokigt i morgon. Har haft tanken nån vecka nu och det hade ju varit imponerande om jag klarade av det.

Nej, då har jag väl bara en sista sak att tillägga:


 


Kommentarer
Postat av: Madde

Hehe, den roligaste på de här bilderna var ju han som syns bakom Andreas...

2009-09-19 @ 18:59:17
URL: http://lattelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0