Fan va pinsamt

Var nyss inne på Silverchairs hemsida och får helt plötsligt se att de släppt en ny skiva?
What?
Dom tog ju en paus för en massa år sedan och jag har väl inte kollat runt så mycket sen eftersom det varit rätt tyst om dem här borta. Daniel startade ett nytt band, The Dissociatives, men det var ingen höjdare. Och nu ser jag att Silverchair släppt ny skiva och får nästan lite små panik. Hur f'n kan jag missat det? Ännu värre när jag inser att skivan släpptes redan 2007. Gaah!



Så nu har jag mycket att ta igen. Många låtar liknar de från Diorama och den skivan gillade jag verkligen. Håller inte samma mått dock. Men jag måste ju erkänna att jag saknar deras tidigare sound. Ibland låter det lite klent eller vad man ska säga eller bara konstigt? Skit samma, jag ska gifta mig med den mannen



************************



***********************************



Där har ni favoriterna än så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0