Red eye

Mina ögon håller på att paja :(
Igår vaknade jag med ena ögat svullet, rött, kladdigt och svidande. Idag hade det lugnat ner sig något men nu har det andra ögat börjat. Så nu har jag två geggiga, rödsprängda ögon. Jag fattar inte vad jag har gjort? Ögoninfektion vet jag ju vad det är, men det känns inte som det? Jag hoppas innerligt att det INTE är det. Jag fick ju herpes i ögat förut när jag var ute i Asien och reste i 4 månader och lyckades få ärr. Något alla har inom sig men jag blev sjuk o då passade det på att bryta sig lös.  Orkar inte med nåt sånt igen för det tog en sån jäkla tid innan det blev bra igen. Eller så är dom bara överansträngda kanske? Vi kör på det!

Fick lov att tvinga mig upp ur sängen idag för att åka till jobbet. Det är bra betalt men de e inte kul. Lyckades få lite gjort iaf och nu verkar de flesta irländarna ha lite koll på saker och ting. Nu sitter jag hemma och har beslutsångest. Ska jag försöka piggna till och följa med på vampireparty eller ska jag stanna hemma o vila? Oavsett vad jag gör får ögonen lida. Kanske går och lägger mig och hoppas på en massa timmar av sömn?

Gårdagen var riktigt rolig och på tisdag ska jag och Maddo campa vid EDS pölen. Det är hennes sista vecka och vi har alltid sagt att innan vi slutar ska vi campa, lägga harpan på en användaren dator efter att vi tagit över skärmen eller lämna ett dolt meddelande i Paint eller nåt? Men vi har insett att det sista alternativen kanske inte blir så upskattade. Så då blir det camping! Ska prata med tältkillen på måndag om vi får låna hans tält.

Nej, jag blir hemma ikväll...det här går inte



Har fått en nya favorit: Basement Jaxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0