Ibland går det fort

Fan!
Mitt nässpray e slut och jag kan inte andas. Inga värktabletter och huvudet dunkar. Inga samtal och jag e partysugen. Haha! Fan, nu e jag ju hemma, då får dom banne mig ringa med! Ska hoppa in i duschen strax och försöka fräsha upp mig lite. Har ju köpt en himla god deo så jag kan ju alltid hoppas att den löser upp lite snor i näsan när jag sniffar mig under armen. Jag hann med en jäkla snabbstädning och sminkning med. Plötsligt ringde Kurt och frågade vilken våning jag bodde på, för han hade en milkshake med åt mig. Det var jag inte beredd på! Så jag lyckades städa undan disk, sminka mig, klä på mig och gömma all tvätt på bara några minuter. Sen var det bara att hålla god min och hålla honom borta från köket. Haha! Men jag tror jag lyckades för han erbjöd sig att komma med frukost i morgon efter jobbet. Han skulle till Mechelen nu och slutade vid 6 tiden. Synd att han e så dryg och alltid hör av sig, för han ser ju rätt bra ut. Men vi får se?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0