Hopp hopp

Ja, jag känner mig lite knäpp just nu...
Låten går på repeat och jag har magen full utav fjärilar. Ok, jag överdriver allt, I know! Men de e ganska skönt att få tolka allt på sitt egna lilla sätt och få drömma lite. Ni vet, en blick kanske skulle kunna vara lite mer än bara en blick och ett Hej kanske skulle kunna vara planerat in i minsta detalj och inte bara ett vardags Hej? Kanske inte, men idag är det så. I min värld är allt bra idag. Det regnar men det är varmt. Jag har stökigt i lägenheten men det finns ingen som kan se det och snart är det helg. Och sen det där...skit töntigt men det fick mig att hoppa runt i lägenheten som en galning. Och det töntiga leendet kan jag inte göra någonting åt just nu...det lever sitt egna lilla liv och har skit kul. Jag måste helt enkelt sluta bli kär i alla som ger mig upppmärksamhet för snart börjar väl grannarna klaga på mina graciösa elefant piruetter...

Tutankamon - Have You Ever Been In Love by pgm_intlpub

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0