Brrr

Idag är nog kallaste dagen sen jag kom hit till Belgien. Riktigt kallt och rått och höstigt. Hatar't!
Har bäddat ner mig i sängen, men te och en varm laptop i knäet med förhoppning att sluta skaka. Det går så där. Jag måste skaffa mig en pyjamas helt enkelt. Tänk va mysigt!! Det var ju flera år sedan.
På jobbet höll jag i träningen hela dagen och det gick hyffsat faktiskt. Daniel var helt chockad över att dom lyssnade och till och med satte sig närmre för att kunna se. Det blir samma sak i morgon och sen e det helg. Synd bara att jag har on call hela helgen och måste stanna hemma för att vakta telefonen om nån ringer. Har ingen som helst lust. Efter jobbet blev jag bjuden på yoghurtshake av Roul. Han e bra söt den killen! Man får bara lust att krama honom när man ser honom. Blir upphämtad av Jeff alldeles strax för då blir det filmkväll hemma hos Bruce och hans nya lägenhet. Hoppas han har det varmt!!



Annars värmer den här låten rätt bra!

Nej, ska dra på mig nya klackarna nu och prova vingarna. Premiäråket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0