Host host

Kittlar skönt i halsen just nu =(

Sjukanmälde mig idag så jag sitter med en kopp te och gick på sightseeing i Youtube djungeln. Hur skulle jag klarar mig utan den sidan? Här är dagens fynd, Radiohead-House of Cards
Gillar videon. Den spelades endast in med hjälp av 3D teknik som räknade ut avståndet till personerna och hur ljuset hade lagt sig. Ganska coolt men det ser lite läskigt ut tycker jag.

Måste försöka ta tag i mitt liv idag och börja ordna inför Irland. Den 30 november börjar det "nya" jobbet så innan dess ska lägenheten vara tom, kontraktet uppsagt, el uppsagd...orkar inte riktigt ta tag i det. Ska även uppdatera Tallin inlägget. Internet jävlades med mig igår så jag kom inte så långt


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha ja man kan ju verkligen inte beskylla honom för att vara tråkig :D

2009-11-11 @ 18:12:39
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0