Heading to the Ocean

Inatt sov jag med pyjamas, eller mjukisbyxor och T-shirt. Det var jättemysigt och jag kände mig som 10 igen. Måste köpa en riktig pyjamas sen, och tofflor. Jeff och Bruce var här igår och vi ordnade filmkväll, så balkongdörren stod på glänt hela kvällen. Det var kaaallt sen! Vi såg på Ink igen så nu fattar jag den ännu lite mer. Sen försökte vi kolla på Tropical Thunder men jag tror bara det var Jeff som lyckades hålla sig vaken. Jag och Bruce låg på varsin sida och snarkade. Haha! Som vanligt svävade dom bort i sina galna disskusioner och byter samtalsämne varannan minut. När man lyssnar på dom, kunde man lika gärna se på en tecknad film. Deras kommentarer och meningar, jag fattar inte vad dom får allt ifrån. Men jag lyckades följa med och klarade tydligen inträdesprovet för att bli one of the guys: Jag ställde frågan: What if...  wohoooo!!
Vid halvfyra åkte dom hem och jag däckade i sängen.

Dagens agenda innehåller en tripp till havet!
Jag har ju tjatat hela sommaren om att jag vill åka till havet och bada. Än så länge har jag inte komma dit och nu snart åker jag ju. Bruce har till och med erbjudit sig att bada med mig. Det här vare n utav alla knäppa ideer jag fick i torsdags när jag och Jeff satt på hippiebaren. Så jag ska bara försöka få liv i killarna nu så vi kan åka. Sen får vi se vad som händer efter havet? Kanske kollar in Ostende eller hittar på nåt turistigt?






Juvelen - Money Don't Talk


Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: De hade ju en konsert i London i Juni 2007 (och det var även mycket TH i intervjuer och annat på radio i england då) och när jag var i Liverpool var det massa engelska fans från någon slags engelsk fanclub så de har i alla fall en hel del fans där skulle jag nog påstå men tycker också att det är konstigt att de inte satt i en konsert där.



Men innan datumen släpptes så skrev de att det skulle bli två delar av turnén. De datum som kommit ut nu verkar vara den första för sen skulle länder som Estland och Lettland vara med - på andra delen. Tror även de har fler i Tyskland då - det låter inte troligt att de endast skulle spela två i sitt hemland när de på förra turnén hade mer av en "egen turné" där. Kanske tar de USA emellan turnéerna här, det är mycket möjligt.



Och som svar på din fråga; JO, det har vi! :D På den andra delen av turnén i alla fall. Funderar på några stycken. En mini-turné kanske! Men vi får vänta och se vilka de väljer att spela i. :)

2009-11-21 @ 15:47:23
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0