Det börjar verka kärlek banne mig

Jag älskar er



* Familj som kallar mig Lilla Malunsan
* Vänner som alltid kommer finnas där
* Ett team som e oslagbart. helt enkelt oslagbart!
* Ett ex som säger en massa knäppa saker i sömnen och är hur go som helst
* Ett ex som aldrig hör av sig, som jag ofta stör mig på och svär över, men aldrig kan hata-hur mycket jag än vill ibland. Fan va dryg du är ♥
* Mor och Farföräldrar som jag antagligen besöker eller pratar med alldeles för sällan. Kan vara för många skukdkänslor inblandade?
* Små kommentarer av läsare som gör min dag
* Alla dessa heltokiga kommentarer av min bror som ständigt påminner om pappa och hur lika de egentligen är. Hur de kan få mig dubbelvikt av skratt för ingenting egentligen
* "Lilla" Tinisen som jag kan dryga mig med 24/7...ingen som egentligen fattar varför vi gråter av skratt, knappt vi själva
* Mammas kramar...de kommer alltid vara speciella
* Människor man endast kännt i fem veckor, men som ändå känns som livskamrater
                                 Har ni probleim me Meijtaframe"
* Ett framtida team som känns gjutet - ni e ju galna
* Tältkillen...oavsett humör lyckas du alltid komma med en kommentar som får mig att skratta i smyg.
* Saknar Maddo och hur hon får alla bli osäkra på om hon skämtar eller inte när hon säger att de är efterblivna. Du e klockren!



Kommentarer
Postat av: Madde

<3

2009-11-13 @ 18:00:22
URL: http://lattelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0