Where are you mr.Blund?

Har precis käkat lite curry som mr.India rört ihop. Blev nog  lite många öl för honom ikväll =)  Har läst en massa på nätet nu om Michael jacksons liv o död. Fan alltså, jag fattar inte att det verkligen har hänt? Grät faktiskt några tårar ikväll. Löjligt kanske men jag har varit lite smådeppig ända sen jag fick reda på det. Hade en liten nostalgikväll och lyssnade på alla hans gamla låtar. Han har gjort en hel del bra grejer...

Fy satans vad den här fredagen har varit efterlängtad. Vilken skitvecka det har varit! Igår och idag jobbade jag o Madde över 2 timmar för att få träning men det har väl gått sådär. Efter att jobbat i 8 timmar känns det sådär motiverat att försöka lära sig nya krångliga saker i 2 timmar. Kanske lär mig mer nästa vecka. Nu e det helg o allt e redan glömt!
Efter jobbet gick jag och några från jobbet och tog en öl. Himla trevligt! En norsk tjej från jobbet joinade oss och hon e verkligen galen på riktigt. Munnen går i ett på henne och hon kan göra precis vad som helst.

-Malin, peka ut den snyggaste killen här så ska jag hämta honom.

Jag pekade, hon sprang iväg och efter 1 minut kom hon släpandes på honom och satte honom vid vårt bord. Stackarn var bara 19 och såg livrädd ut. Men han va söt! Vid nio hade jag vinkat av alla vid sina tåg och vandrade hemmåt. I morgon ska jag försöka ta mig in till Antwerp i hyffsad tid med lite mer grejer. Har jag tur kanske jag får lift till IKEA och shoppar lite.
Ska lyssna på superskön musik nu som Mauro skickar...enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0