buzzy like a bee

Äntligen har jag fått kommit hem från jobbet. Senaste veckan har varit så jäkla stressig och det har verkligen tagit på krafterna. Så i morse var det ångest. Gick upp extra tidigt för jag tänkte försöka piggna till innan och gå till jobbet. Självklart regnade det ute så jag blev extra trött istället när jag väntade på bussen. Idag har det ringt hela dagen men jag kände för första gången att jag hade lite koll på läget ändå. Och äntligen fick jag dom snälla användarna. Självförtroendet får sig verkligen en törn när man får samtal efter samtal med sura människor med problem man inte kan lösa. Så idag var en liten nytändning! Hoppas det håller i sig resten av veckan.

Ska ta med syrran till Antwerp i helgen o shoppa lite o sen e vi bjudna på födelsedagskalas. Ska bli kul!

Nej, jag e nog sugen på lite öl...försöker känna mig kreativ och öl brukar ha den effekten på folk!




Lycka till David Gahan med den förgrymmade cancern!

Det var Rock am Ring i helgen...ville ju dit


oj oj, syrran introducerade mig för Spotify...ledsen youtube men du har fått en konkurrent

Kommentarer
Postat av: s a r a

(svar)aa gud ja! Jag har sån ångest över att klassen splitras upp !

2009-06-10 @ 20:59:02
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0