The Killers

Ett utav världens skönaste band måste ju ändå vara The Killers. Deras låtar funkar alltid, till allt. Jag såg precis när dom spelade live på MTV och jag e så jäkla sugen på Hultsfred i sommar. Dom kommer nämligen dit och jag vill verkligen se dom live.  För någon vecka sen såg jag en intervju med dom och dom var så söta. Dom såg ut som typiska småortskillar som inte har en aning om att dom är ett utav världens största band. Dom skämtade och hade verkligen fötterna på jorden. Jag älskar dom. Lite lagomt flummiga och väck! Den här låten är min absoluta favorit. Får rysningar när jag hör den.


They say the devil's water it ain't so sweet...but you can dip your toes, every once and a little while...


Visste ni att Two and a half Man har utsetts av Aftonbladet som den i särklass bästa soffpotatis tittar serien? All I can say is...I agree!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0