Krångeldag

Alla hjärtans dag...nej, jag bojkottar!

Idag har mycket krånglat. Bilen vägrade starta igå så Broder Daniel fick hjälpa oss med startkablar idag. I morgon ska han sätta in fläkten som förhoppningsvis funkar sen...efterlängat kan jag meddela. Sen fick datorn för sig att ta en time out idag så vi fick försöka bränna ut alla viktiga bilder och sen chansa oss fram med ominstalleringsskivan...rena rama arabiskan för oss en till slut funkade det. Höll tummarna för att ljudet skulle kicka igång men nope! Tittade lite på Melodifestivalen ikväll men nej, jag tror jag ska bojkotta det me. Noll kvalite på låtarna. markolio...WTF?

Här har ni en tjej som kan... 



I morgon åker Jimmy ned till Lidköping så jag blir själv här uppe i lägenheten till den 1 mars...SUCK!     What to do?
Kanske får börja motionera eller nåt? Eller städa, haha! Har släckt ned hela köket så jag slipper se eländet...



KRAM PÅ ALLA GOINGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0